Geen producten (0)

Klachten Afhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

info@stremtec.nl


Onze medewerkers zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Eenvoudig Retour

Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat het product niet past of niet naar wens is en je het product wilt retourneren. Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.

Gratis

Retourneren kan bij Stremtec en is eenvoudig en is helemaal gratis.

Retourvoorwaarden

Om in aanmerking te komen voor een retour hebben we wel een paar voorwaarden.

 

  • Het product kan alleen ongebruikt geretourneerd worden, gebruikte artikelen worden niet geaccepteerd  
  • In de originele, onbeschadigde doos.  
  • Plak geen overbodige tape op de doos.

Door het product te retourneren ga je akkoord met onze retourvoorwaarden.

It is of course annoying if you have a complaint about our products and / or services. We would like to help you further and offer a desired solution. You can mail to:

info@stremtec.nl

 Our employees will review the complaint
and try to resolve the complaint to everyone's satisfaction.

After receiving your complaint, you will receive a confirmation from us.
We will answer your complaint within 14 days of receipt, if it needs more time, we will inform you.
If you do not appreciate this, you can always contact the mediation department of Stichting Webshop Keurmerk where we are affiliated. They will then mediate https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

From February 15, 2016 it is also possible for consumers in the EU to register complaints via the ODR platform of the European Commission. This ODR platform can be found at (http://ec.europa.eu/odr.) If the complaint is not yet being dealt with elsewhere, you are free to file the complaint via the European Union platform.

 

Easy Return

Of course it can sometimes happen that the product does not fit or is not to your liking and you want to return the product. You have a cooling-off period of 14 days to return the product without giving any reason, starting on the day of receipt of the product. You have 14 days from the moment of the return notification to return the product.

Free

Returns are possible at Stremtec and are simple and completely free.

Return conditions

We do have a few conditions to be eligible for a return.

 The product can only be returned unused, used items are not accepted
In the original, undamaged box.
Do not stick unnecessary tape on the box.
By returning the product you agree to our return conditions.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.